Het Nieuwe Denken is een initiatief van Jeroen van der Sluis. Jeroen is een ondernemend type die in zijn carrière grote invloed heeft gehad op diverse succesvolle ondernemingen.
Voorheen speelden vooral materiële aspecten zoals winst en groei een belangrijke rol. Tegenwoordig is Jeroen’s opvatting dat mensen juist worden gemotiveerd door zingeving, eigen inbreng en professionele ontwikkeling. Juist die persoonlijke groei helpt organisaties verder. Jeroen verdiept zich in de noodzakelijke veranderingen in communicatie, marketing en leiderschap. De passie van Jeroen is het verbinden van mensen en delen van elkaars kennis. Zie ook De carrière van Jeroen van der Sluis.
Voor Wie?
Onder de vlag “Het Nieuwe Denken” deelt Jeroen zijn visie en vertelt hij uit persoonlijke ervaringen. Jeroen maakt je even los van oude patronen en maakt je bewust dat er een hoop veranderd is ten opzichte van een aantal jaar geleden.
Organiseert u iets waarbij Het Nieuwe Denken als extra element gewenst is? Neem dan contact op. Jeroen zal persoonlijk bespreken of hij daadwerkelijk een toegevoegde waarde kan leveren. Is dit het geval, dan zal hij direct een voorstel doen.
Onderwerpen Het Nieuwe Denken
Onderwerpen waar Jeroen zijn aandacht op kan richten, afhankelijk van de groep en de doelstellingen:
- De impact van de ontwikkelingen van de laatste 10 jaar overtreffen die van de 70 jaar daarvoor. Wat komt er de komende 3 jaar op ons af? #trends
- Het is niet langer de onderneming die ertoe doet, maar de ondernemende mensen die er werken.
- Durf jezelf te laten zien.
- #DTV Durf te vragen, #DTG Durf te geven, #DTD Durf te delen
- Volg je 3G’s. Focus in je werk op wat je GAAF vindt, dan word je er vanzelf GOED in en zal een uitdrukking in GELD uiteindelijk een logisch gevolg zijn.
- Sta open voor nieuwe veranderingen die op je afkomen.
- Om nieuwe patronen aan te leren zul je moeten durven loslaten.
Op de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rond Het Nieuwe Denken? “Like” dan onze Facebook pagina.